Asyaamerve zezey19 benimki gece bekçisi. Akşam 8.30 da iş başı yapıyor, sabah 4.30 da eve geliyor. Öğlene kadar uyuyor genelde. Alıştık ki bizde kızımla. Temizlik, yemek, bulaşık, çocuk derken vaktin nasıl geçtiğini bile anlamıyorum inan😄