ben de eşim de vardiyalı çalışıyoruz. ben çocuktan dolayı kısmi çalışıyorum haftada 3 gün. 2 gün sabah 1 gün de öğlen vardiyası. sabah vardiyası için gece dörtte kalkıyorum mesela. yalnızca gece vardiyasına gitmiyorum. eşim gece gidiyor. ben çocuğu uyuturken o da çıkıyor evden akşam 9 gibi. o saatten sonra evde tekim. kapıyı kilitliyorum Alllaha emanet. toz vs alıyorum ortalığı topluyorum. eğer halim varsa sessizce yapabilirsem mutfağa girişiyorum ama her anne gibi yorgun olduğumdan ortalığı toparladıktan sonra yığılıp kalıyorum. Sabah da 8.15 gibi geliyor eşim, çocuk da uyanmış oluyor o saate kadar. o gelince beraber kahvaltı yapıyoruz. sonra o haklı olarak uyuyor biz de çocukla yine baş başa. hava güzelse parka gidiyoruz genelde. eve gel yemek yedir uyut vs derken geçiyor vakit. vardiyalı çalışmak çok zor. hamileliğim pandemiye denk geldiğinden çalışmamıştım ama 13 yıl mütemadiyen çalıştım. bu düzende çalışınca hayatınızı işinize göre ayarlamak durumunda kalıyorsunuz. planınızı programınızı ona göre ayarlıyorsunuz.