Bende de durumlar aynıydı. Sezeryan olduğum için dikişlerime kadar gece gündüz ıslak oluyordu üzerim. 1.5 aylık kızım bu hafta emzirme sütyenlerinden kendi sütyenlerime geçtim sıkı oldukları için sütün fazla üretimini engelliyor bence kesinlikle. Tabi kontrollü olmak lazım en başta bir mastit geçirdim o yüzden temkinli ilerlemeli fazla süt üretiminde