momeymen 7.aya kadar hep beşikte yattı. Şuan yatakta emzirip yatağına alıyorum. Bazen uyuya kalıyorum Bazen eşim gidince eşimin tarafını oğluma yapıyorum. Çevreleyip. Emmek istiyor çünkü uyanmaya yakın sık sık. Yatağına alıp geri yanıma alınca uyanır gibi oluyor ya da uyanıyor. 9 buçuk aylık olmasına rağmen Çok korkutucu açıkçası aramızda yatırmak. Bizim tarafta böyle ölen çok çocuk var. Her gören sürekli herkes yatağına al diyip korkutuyorlar valla 🤣🤣