Evet doğurdum geldim ve ilk postumu açtım:))) oğlum 10 günlük tam bir sütlaç. Peki bu oğlan nerde yatsın. Bana beşiğinde yatır diyorlar ancak korkuyorum. Reflü yatağını ortaya koyduk aramızda yatırıyoruz. Ezme vs gibi bir ihtimalimiz yokzaten reflü yatağı var ya gak dese ikimizde ayaktayız. Siz nerde yatırıyorsunuz sütlaçlrınızı😀