kerel Sevda1665 doktordan iyi bilemem tabi ki ama isterseniz başka doktordan bi görüş alın, çocuk doyuyor ve çiş-kaka sayısı normalse kilo alması lazım çünkü bildiğim kadarıyla
Sevda1665 kerel ya ben annesi olarak doktora 12 saat aç kalıyor yemiyor içmiyor diyorum bezleri kuru doktor bisey demedi bende artık sinir oldum başka doktora Randovu aldım bakalım çok üzülüyorum ya
Bet2506 kerel yenidoğan bebekler için geçerli bu söylediğiniz. Benim kızım 9 aylık ve 7.5 kg Son 2 ayda sadece 250 gram almış 2 doktor(kendi doktoru ve sağlık ocağındaki) Dua et kilo aldığına, hem diş süreci hem aşırı hareketli Olması kilo bile verebilirler dediler
kerel Sevda1665 üzülmeyin her şeyin bir çözümü var önemli olan doktorun bir şey yok demesine rağmen sizin üstüne düşmeniz, bebeğiniz çok şanslı. Bir şekilde büyüyecekler tek sorun kilo almaması olsun yeter ki
linao Sevda1665 Canım gün içinde yemediğinde mamayı Gece uykuda yediriyorum gece 00:00da 03:00 de sabah 06:00da aklında olsun
linao Sevda1665 Karadut özünü suya karıstırıp verebılırsın iştah açıyor birde kumak kilo aldırıyor Mısırunu tereyağ peynir az tuz
flowerr12 Sevda1665 benim kızımda 10 buçuk aylık 2.500 kilo doğdu şuan 7.300 zayıf herkes öyle söylüyor cinnet geçiricem artık bende ne yaparsan yap olmuyo
linao Sevda1665 Zeytinyağı koy her öğüne bence corbasına falan, yogun bakımda yatan bebekelrın mamalarına katıyprlar kılo alsımlar diye
kerel Bet2506 ay öyle mi sevindim o zaman, bebeğim 3. Ay kontrolünde az kilo aldığı için ileri testler yapıldı ordan biliyorum, kilo takip olayı çok stretli inş bizim de dert ettiğimiz günler geçer bebğim büyür güzelce