Benim bebeğim 16 aylık. Biraz önce kuzenimin kızı geldi 11 aylık kız. Benim kızım 8 kg. Yanında küçücük kaldı. Moralim bozuldu biraz. Be yaparsam yapayım kilo almıyor. Gelişimi de geriden geliyor zaten. İster istemez kıyaslıyor insan. Gerçekten çok takıyorum artık ya.