masalmenesa Selamben_ kızım 1 yaşındayken 11,4 kg di. Eylül de 3 yaşına girecek ve bu süreçte sadece 800 gram almış ama çok şükür sağlıklı bir sıkıntısı yok yemeğini de güzel yedigi halde almıyordu belki bir süre kilo alımı duruyor
isramom Bende bekleyim kızım 9 aylık 3 günlük iki aydır 8.200 de durdu ne geri ne ileri napsam almıyor👀
Ozge0505 Selamben_ eee mantıken her ay 1 kilo alsalar obez olur çocuklar. 2 yaşında 24 kilo falan olurlar. Belli zaman durması çok normal.
minikoglummmmm Muhallebili tarifi verim çok güzel kilo yapıyor .bir buçuk Çay bardağı su ,bir buçuk tatlı kaşığı pirinç unu , yarım elma rendeliyoruz ama en küçük rende yeriyle 4 yada 5 tane cici bebe ( ben kendim yapıyorum cici bebeyi ) 2 Çay kaşığı üzüm pekmezi
sare0147 minikoglummmmm minikoglummmmm kaç aylık bebeğe verilir acaba bebeğim 5 aylık verebilir miyim ben
minikoglummmmm Ve kızlar gece beslemesi çok önemi 3 saate bir emzirin yada mama verin gece uyuduğu için direk kilo yapıyor
ffulya Ozge0505 aynen bu şekilde kilo almanın ne faydası var. Protein kalsiyum vs yönünden zengin besleyin sağlıklı olsun yeter. Boş kalorinin ne anlamı var isterse 15 kilo olsun