Meliginannesi bende dün 20 saat açlık yaptım .
Öğlen 12 kahvaltı 2 yumurta 1 salatalık yarım domates 2 ceviz çay sonrasında canım bişey istemiyor yemedim . 4 te akşam yemeği ıspanak yoğurt çorba 2 dilim tam buğday ama akşam biraz başım ağrıdı 12 -5 e döneceğim bugün bol su 5 günüm günlük 15 dk lessie 7-8 bin adım 5 günde -3 kg gitti bile bugün 30 dk çıktım lessie de akşam 5 yemeğinde tavuk sote cacık çorba sonrası 10 bin adım yürüyüş yapıcam . Tabi benim eşim evde beraber yaptığımız için hiç zorlanmıyorum .