nurseemom gayet iyi dedi 🙈500 gr almış bir ayda. Doktorumuz biz 500 gr altında almasını istemeyiz. O yüzden iyi kılosu dedi. Persentil de iyi dedi. 2940 dogdu. Sadece anne sütü alıyor. Ben acaba doymuyor mu diye mama denedim hiçbir mamayı kabul etmiyor. Birde 1.ayda rsv oldu bebegim 500 gr zayıfladı 😞