sevo05 onefinemom Sizde ne problem vardı acaba? Doktorum çok yüksek değil dedi ama gün içinde beni zorluyor. Dayanmaya çalışıyorum
onefinemom sevo05 ben bebekken kalp ameliyatı olmuştum, aritmim vardı zaten ameliyattan sonra kalan ama çok artmıştı son birkaç yıldır onun için kullanıyordum