sevo05 ben Beloc kullanıyordum hamilelikten önce , hamile kalınca bırakmıştım. Şu an çok rahatsız etmediği için emzirme döneminde de devam etmiyorum. Ancak hamilelere ve emziren bayanlara belirli dozda verilebiliyor . Biz kalp doktorumla kullanmasam da olur diye kararlaştırdık. Bence bir kardiyolog ile görüşün