3 ay 21 günlük 🐣
ellerini ve ayaklarını inceliyor. Ayaklarını tutup gözüne kadar getiriyor hatta bir kaç kez ayak parmağı gözüne girdi de ağladı 😅
elleri sürekli ağzında, salya akıtıp duruyor 🤤bugün ilk kez kendi başına tam tur yüz üstü döndü ve kolunu kurtarmayı başardı😃
Sırt üstü yatmaktan nefret ediyor. Kendini Yattığı yerden kaldırmaya çalıyor ve Sürekli kendi ayaklarının üzerinde dikilmek istiyor🧍♂️
sesini keşfettiği için sürekli bağırıyor, çığlık atıyor, yüksek sesle aguluyor.
Ne bulsa ağzına sokuyor
Burnunu, gözlerini, yanaklarını avuçlayıp tırnaklarıyla çiziyor. Her gün tırnak kesiyorum ama yine de yüzü gözü çizik🤷🏻♀️
Kavrama tutma olayını çözdü galiba çünkü Önüne çıkan her şeyi sımsıkı yakalıyor ve bırakmıyor.
Oyuncaklardan en çok ses çıkaran şeyleri sallamayı, hışırtılı kitabını mıncırmayı ve balonlara tekme-yumruk atmayı seviyor 😅
Bir aydır kitaplara ilgi gösteriyor. Parlak renkli resimleri gördüğünde çok heyecanlanıyor 📚
Yani Her gün ayrı bir güncelleme 🩵