10 Ay 17 günlük 💙
Her aksilik arsizlik Var kendisinde 😂Dolap içine girme Duzenledigim topladigim yerleri dağıtma çekmecelere tırmanma, elundeki yiyecegiyle her halıyı duvarı kirletme🤣 Bana yapışık gezme ,Yataktan geri geri inmek ,Kendine neni soylemek ,anne anne neni Dada diye ortada gezmek, Geceleri cidlirtmak , Bir çok kelimeyi Sürekli olmasada söylemek , 7 dış çıkarmak bir ayda 😂😂Bezini avuçlamak ,üstünü on dk da Çamura batmış gibi yapmak, Bacaklarımdan son gücüyle ısırmak Aklıma gelenler bunlar 😂😂başlık becerileri değilde Aksilikleri arsizliklari falan mı olsa ki 🤱🤣🤣 sıra sizde ?