Hhhhhhddgh valla canım ben de tek başıma çocuk büyütüyorum. Eşimin işinden dolayı 2 senedir yalnız yaşıyorum. Eşim izinlerden izine geliyor. Bir de üstüne çocuk çoğu zaman patlama noktasına geliyorum. Hamileliğimi de yalnız geçirdim. Artık bazı şeylere yetemediğimi düşünüyorum. Eşim çok anlayışlı yardım eden bir insan ama o da izinler de sadece destek olabiliyor. Eşimin ailesi ile görüşmüyorum bile. Ben de tek yapamadığım için ailemin yanına geldim kısa süreliğine. Tek başına bir şeylere çabalamak çok zor gerçekten. Rabbim yardımcımız olsun 🌸