Benim kuşum 20 aylık ailem yok yalnızca kvalide tarafım var. Kafa yapılarımız biraz farklı olduğu için zorunlu durumlar dışında bakımı için emanet edemiyorum bebeğimi, eşimden hemen hemen 0 destek diyebilirim..
Bazen kafayı yeme noktası geliyorum evet, bazen sanırım benim psikolojim bozuldu diyorum evet, bazen her şeyden nefret ediyorum yoruluyorum bunalıyorum evet ve daha bir sürü şey… Sonra diyorum ki benim kimsem yok evet ama onun da kimsesi sensin güçlü ol 🥹 bazen için çıkana kadar ağlıyorum rahatlıyorum 🥲