bircn1 korkmana hiç gerek yok cnm hani doğal bişi bence bn 7 aylıkken kullanmaya başladım aktardan aldım bi çay kaşığı karanfil yağını bi çay kaşığı hakiki zeytinyağını karıştırıp gece uykusuna yatırmadan önce damaklarına sürerdim yaktığı için saniyelik bi ağlaması oluyor sonra rahatlıyor yani sen bilirsin de dene derim çünkü diş sorunu çok sıkıntılı süreç yani en azından kolay geçer bnm oğlum iki yaşında bi tek azı dişleri kaldı çıkmayan diyebilirim iştah sorunu oluyor damakları, acıdığı, için bişi yemeye korkuyorlar bunu kullanınca rahatlıyorlar banada bi arkadaş önerdi Allah binlercekez razı olsun, ondan yani