Benim evim melek kanadı renginde.asma tavanlar ve kapılar beyaz.antrem ve koridorum antrasit gri. Eşim kendisi boyadı zaten boyacılık yapmış eskiden. Silikonlu silinebilir boya.mis gibi mopla siliyosun temizleniyo.markasini sorarım ama DYO almıştı sanirim. Evim üst kat ferah olduğu için güzel duruyor alt katlarda daha açık renkler tercih edilmeli