Babygirll Evi boyatıcam bana şöyle boyadan anlayan bacılar lazım 😅😅 Polisan elegans marka olucak Bu bıyanın hangi rengini önerirsiniz ben internetten bakıyorum renk uyuşmamış vs. Yazmışlar kullanan varsa bi bakabilirse bacınıza🫠
Simsimy Babygirll Biz hep Dyo kullanırız. Siz nasıl bir renk düşünüyorsunuz? Açık mı, koyu mu, sade mi, renkli mi..
Babygirll Simsimy açık renk istiyorum yeni rüya gibi ama yorumlara bakılınca açık mavi gibi diyor ama aslında bembeyaz gibi
sek_kahve elfyns benim kuzenim o renge boyatmış, annem başımın etini yedi dingin gri dingin gri diye. Gittim filli’nin kozmik 25 boyasını boyattım. Kendisi dingin griye boyattı 😂 ama güzel renk
elfyns Kocamdaaakocammm evet 😉benim ev 8. Kat ben aslında biraz daha koyu gri istemiştim ama bunu önerdiler hoşuma da gitti biraz mavi gibi duruyor ama ışıktan oluyor 😉
Kocamdaaakocammm elfyns Bende çok beğeniyorum evime ilk taşındığımda biri tavsiye etmişti boyattim çok güzel duruyor 4 yıl oldu tabi 6 ay önce tekrardan aynı renge boyattim çok güzel 😍 Anneme de tavsiye ettim annemde 1 ay öncesinde boyatti ve çok memnun oda
elfyns Babygirll a bize hep mavi dediler lila ilk kez duydum ışıktan oluyor olabilir benim evim güneş alıyor baya belki sizde yüksek kata çıkınca mavi gibi durur dayım boyacı o önermişti bize de 😉
Babygirll elfyns kız bu 😉 emoji ne alaka dkjdjsjdjd Bilmiyorum canım bakıcam mavi de asla istemem beyaz tonları idealim 😌