simseklivekalpli Kubraoztrk valla beni bir bayiltti. Çoluk çocuk yoktu tabi :) ben de yok dedim kalsın 😁 bünyeye bağlı sanırım denemeden bilemezsiniz
Nur_61 simseklivekalpli bana normalde surup olarak verdi 1.5 ölçek verdi ama ben yarım ölçek içiyorum yetiyo bana aşırı bibuyku yapmadı bende sizde öyle yapabilirsiniz surup şeklindeki kullanın ölçüsünü azaltın
Nur_61 simseklivekalpli valla 2 aydır kullanıyorum 4 gün içmedim Bi sersemlik oldu geri içtim anlamadım
Nur_61 Kubraoztrk hap olanı değil de surup olanı alım bana 1.5 ölçü verdi ama ben yarım ölçek içiyorum iştahı aciyo kilo aldırıyor yani ölçüsü az olmasına ragmen
Nur_61 simseklivekalpli eğer kullacaksaniz surup şeklinde olanı alın onun içinde ölçüsü var 3 ölçüye kadar ben 5 ml içiyorum yetiyo bana aşırı uykuda yapmadı