goney golden goattan ben neler çektim neler 🥲🥲
Benim de sütüm yetmiyordu ilk sma pro kullandık ( bi kaç gün) sonra eşim dedi zaten arada kullanacak en iyisi olsun onu alayım dedi gitti aldı çocuğum gazdan neler çekti… tabii bizde anlamadık neyi var diye. Sonradan jeton düştü. Doktora gittik doktor bize kolik bebek dedi. Halbuki kolik bebek özellikleri taşımıyordu. Sonra bize sma comfortu önerdi. Gaz yapmıyormuş o zaten özelliklerini de okursanız anlarsınız. Biz onu da kullanmadık dedik ki en iyisi proyla devam edelim. Yine aynısı olmasın diye. ( bizim bu olayımız da mama değişikliğinden oldu. Goat kullandık diye oldu 🥲)