goney Selamlar, bebeğime doğduğundan beri sütüm yetmediğinde mama takviyesi yapıyorum. Bugüne kadar hep hipp kullandım ama akşam saati verince çok gazı oluyor. Golden goat veya sma kullananlar gaz probleminiz oluyor mu?
twinsmomm2 goney bir bebegim doğduğundan beri sma kullanıyor gaz,kabızlık yaşamadık hiç bir bebeğimin de alerjisi çıkana kadar golden goat kullanıyorduk ondan da çok memnundum
byznur goney evet sma optipro çok gaz yaptı bebeğimde aptamil prosyneo önerdi doktorumuz hem probiyotik hem prebiyotik olduğundan dolayı gaz yapmadı kolik bir bebekti kızım
denizzalp goney bende doğduğundan beri Aptamil prosyneo 1 kullanıyorm. Mama bittikten sonra gazını cikarayim diye kucağıma alırken gazını cikartiyordu. Yani senin uğraşmana bile gerek kalmıyor. Çok şükür hiç ama hiç gaz problemimiz olmadı. Ve bebeğim 4 buçuk aylık. Tok olsa bile biberonu gorunce çok heyecanlanıyor aşırı seviyor mamayı
funda0923 goney bizde sma başladık şimdi hipp içiyoruz ama sma hiç bir şekilde faz yapmadı.ama hipp acayip gaz yapıyor .
goney byznur benim kızım da kolik bu nedenle mamanın gaz yapması uykuyu direkt bölüyor, teşekkür ederim.
ela2103 funda0923 bende aptamille basladim cocugum gaz bombasi oldu golden goata gectik oda bi ise yaramadi cok simdi sma optipro kullanıyoruz iyiyiz yani yine gaz illaki oluyor bi hip alayim deneyim dedim cok gaz yapti biraktim 2 kullanim da
papatya_17 goney ilk 1 hafta hipp kullandık oğlum asla gazını çıkartmadı berbat haldeydim daha sonra sma comforta geçtik şu an 7 aylık oldu hala onda devam ediyoruz çok çok memnunuz
Sla00 goney bebekten bebeğe değişiyor gerçekten sizin deneyimlemeniz lazım bizede sma confort çok gaz yapmıştı hipp combiotic kullnıyoruz 4 aydır hiç bi şekilde gaz kabız yapmadı
melekkannesi goney benim bebeğime SMA optipro çok iyi gelmişti birde kolik bir bebekti bebeğim , çoğu kişidende duymuştum gaz yapmadığını ama bebekten bebeğe değişede bilir.
ey25eb25en goney Sma aldım büyük çocuklarıma similac kullanıyordum ama artık bulunmuyor her yerde. Şöyle diyim her çocuğuma paramiliter aldım gaz yaptı içirmeden çöpe gitti 🥴 Anne sütü ile hafta da bir kak yapıyor mama verdiğimde o gün 1 2 kere çıkıyor. Sorunumuz kaka olmadı zaten anne sütünü geç atıyor ama mama gaz ve kabız yapmıyor güzel bir mama tavsiye ederim. Comfort bir tık fazla kilo aldırıyor onu da bulmak zor heryerde optipuro kullanıyorum memnunum 🤌🏻
clover4 goney benim bildiğim mama hazırlarken şişenin ağzını kapatıp cakalanmaz. Açık bi şekilde sallanır ki içinde hava tomurcuğu olmasın diye Ama ben mamanin gaz yapıp yapmadığını bilmiyorum bilgim yok
byznur goney aynen öyle uykular haram olmuştu maalesef bu mamayı kullandığımdan beri çok şükür gazını ben bile çıkartmıyorum kendisi hallediyor umarım faydası olur sizede