kolonyalimendil olabilir kesinlikle, benim oğlan da böyleydi. Hatta bir keresinde mangal yapmıştık, kardeşi gayet güzel yiyordu bu da özendi tam avuçlamak üzere elini attı eli tavuğun üstünde kaldı değdiremedi bile ve yüzünde iğrenir gibi bir ifade oluştu, ağzında salya oldu falan. O vakit netleşti bende bu çocukta duyusal hassasiyet var yani dedim. Eline koyardık kapatmazdı düşürürdü. Bir keresinde su ve nişasta ile hazırlanan oyunu yaptık oyun ablasıyla, bu dokunmadığı gibi biz dokununca da çıldırmıştu. Ergoterapi ile hallettik