Biraz uzun yazacaklarım okuyanlara teşekkür ederim 🙏🏻 18 aylık olacak oğlum bi kaç güne, bizim yaşına girdiğinden itibaren beslenme sorunumuz var ve git gide arttı aklınıza gelen gelebilecek herşeyi denedim bu öyle basit bi yemek seçme sorunu değil artık ciddi şekilde yemiyor sadece mama ve bi kaç elinde yiyebileceği şeyler.. bugün bi yazı okumuştum geri bulamadım otizimde beslenme sorunu ile ilgili yemek seçme yada renk takıntısı olarak ilerleme gibi ister istemez kafama takıldı yazıyı tekrar bulabilsem atacaktım buraya, böyle bişey var mı acaba duydunuz mu hiç.. iki ay önce kan tahlilleri normaldi çok az bi düşüklük vardı ilaç takviyesi başladık yakında tekrar de gideceğiz iştah açıcı filan çok şeyler denedik ama olmuyor olduramadım bi türlü, bunun dışında da otizim ile alakalı diyebileceğim bişey yok aslında göz teması var, 20 ye yakın kelimesi var mesela inek ne diyor diyorum möö der oyuncakları oynaması gerektiği gibi oynar genelde.. odadan çıkarım kapıyı kapatırım eşime döner gitti der.. nesnelerin ismini bilmiyor bi tek onun üstünde duruyorum şuan kalem getir diyorum mesela anlamıyor… ay kafam karıştı resmen bu beslenme sorunu beni çok çıkmaza soktu🥲