kzlgizemkzl reflü büyük ihtimalle canım benim kızımda öyleydi refrü teşhisi koyuldu doğuştan bazı bebeklerin miğde kapakcığı gelişmiyor doğduktan sonra yaşına kadar normale dönüyor miğde kapakcığı gelişmediği için içtiği formül mama yada anne sütü geri gelir gibi oluyor oda genizde hırıltı yapıyor korkman gereken birşey değil bizim 4 ayda geçti canım çocuk doktoruna getir teşhisi koyacak o ama bizde aynı şikayet vardı bize reflü dendi