kzlgizemkzl merhaba, benim bebeğimde böyle doğdu sezaryenden dolayı geçer dediler şu an 3 ay 7 günlük hala devam ediyor kaç ciğer filmi kaç tahlil verdik hep temiz burnunu hep temizliyorum ama hala geçmedi neler yapmadık geçmiyor geçmiyor… beni aşırı rahatsız ediyor o hırıltı sesi napıcam bilmiyorum bir çare bulursanız lütfen bana da yazın olur mu