29+5′te doğdu benim kızım 1260 gr olarak, 38 gün küvezde kaldı bu süreçte anne sütü verdim eve geldiğimizdede Eo proteinle destekledim anne sütünü fakat sütüm kesildiği için aptamil prematile geçtik bir ufak gaz sorunu yaptı ama kilo alımı güzel ilerliyor gibi bakalım bugün kontrolümüz var:)