sahinn2 bende 17 nisanda 34 haftalık doğum yaptım aptamil prematil kullandım ama yanında bi damla verdi doktor bana gaz olmaması için myflor diye gaz sorunu çok fazla yaşamadık zaten şimdi normal 1 aylık mamaya geçiş yaptık sma comfort kullanıyorum suanda aptamil prematil güzel kilo aldırdı