Hazal-askin Tabi ki düşük olabilir ona asla lafım yok benim de çok düşük kan aldırsam kendimi sıkmaktan başım ağrır ben 16 saat sancı çektim 1 dk yatakta yatamadım sancıdan çünkü yatınca daha acı veriyor adet sancısı da bile iki büklüm Oluyoruz servise çıkarken bi bakıyım dedim normal uzanır şekilde yatmış bağırıyordu belki çaba sarfetse hızlıcı kurtulup biticek