Hazal-askin Ben de hamileliğimde 4 doktor değiştirmiştim. İlk zamanlar düşük tehlikem vardı özele gittim. Tehlikem bitince rutin kontrollerimi devlet hastanesinde yaptım. Son aylar çok popüler bi doktora gittim özelde ama ben de ısınamadım ne doktora ne de hastaneye. Son haftalar da başka doktora gittim özelde. Hepsi de kadın doktorlardı ve alanında çok iyilerdi, araştırıp gittim.
Ama sonra ne oldu? Doktorlar iyi olsa bile ebenin de önemli olduğunu anladım🙁 Çünkü suni sancım boyunca ebe ilgilendi ve akşama kadar doğurayım diye çok uğraştı iyi ama mahvoldum.
Kısacası kadere bırakalım 😁