canbumi reglim gecdi.test yaptim.pozitiv çıktı.doktora girdim usg yapti spiralın nerede olduğunu bakti.kaydigini çok aşagi indiyini söyledi ve spiralın çıkardı.hamileliyimi davam etdirmek istədiyimi söylədim.bebegin tutunması için ilaç yazdı.birde fol turşusu yazdı.10 günden sonra gel usgde bebeğe bakalım rahime yerleşmişmi dedi.azacik kan gelirse endişelenmemeyimi soyledi spiralın yerinden kan gelmeyinnormal dedi.kan çok artarsa bebek tutunamadi duşuyor demekdi dedi boyle bir şey olursa 10 günü bekleme acilen yanına gel dedi.azeriyim inşallah beni anlamişsinizdir.