Merhaba, yaklaşık 3 ay önce spiral taktırmıştım ilk 15 günlük kontrolde her şey normaldi iki defa adet olduktan sonra gel bakalım dedi ben de bugün gittim ve spiralimin kaydığını ve bazı rahimlerin kabul etmediğini söyledi ancak hiçbir belirtim yoktu yani ağrı sızı olmadı. Kan vermemi söyledi ve çıkartacak. Bugün tekrar gidicem ancak oradayken sormadım acaba tekrar takacak mı bu beta kan tahlilini ne için istedi acaba.