huzunkovankusuu gonul_kose1 bizde de ateş olmadı sasece aşı huzursuzluğu oldu bir de aşı yerinde acı vardı
angelottes gonul_kose1 Bir reels’ta şey görmüştüm, aşıdan önce ateş düşürücü içirilecek tek aşı bexsero’dur diyordu diğerlerine göre ateş yükselmesi durumu daha yüksek sanırım
EbruBoluKaya demetsina 5.ayda evet rota 2.doz ve menenjit 2 aşıyı vurdurduk sadece o gece ateş yaptı rota non yan etkisini görmedik ilk dozda aynı şekilde geçmişti
demetsina EbruBoluKaya Cevaplarınız için çok teşekkür ederim ALLAH razı olsun inşallah evladınızı sağlıkla büyütün 🤲