benimbebegim gonul_kose1 Biz tamamladık hiçbirinde ateş olmadı sadece ilkini vurdurduğumuzda halsizliği olmuştu biraz
Feyzosumunannesi gonul_kose1 3 gün önce son dozunu yaptırdım ateş olmadı şimdi aşı yeti hafif sis ver kırmızı. Doktorumuz olabilir demişti zaten buz koyuyoruz.
demetsina benimbebegim Kaçıncı aylarda yaptırdınız acaba dr bize 3 5 13 yazmış önümüzdeki ay yaptıracağız rota virüsü aşısı ile beraber olacak aşı endişeleniyorum açıkcası
EbruBoluKaya Biz bexsero ve nimenrixi birlikte yaptırdık 5.ayda ilk gün ateşlendi 38,6 ya kadar çıktı 4 saatte bir calpol verdim ılık bezle sildim sabaha düzeldik şükür 7.ayda gene var
2bebekliannee İlk dozdu 38,5 a kadar yükseldi iki günde huzursuzdu iki kere calpol verdim diğer dozlarında bir sıkıntı yaşamadık huzursızluk dışında
Themom_ gonul_kose1 İlk dozda 7-8 saat aralığında oldu ama calpol ve ılık duşla kontrol altında tuttum 2. Dozda 1 kere 37,9 oldu o kadar bir daha da ateş yapmadı
Lolik gonul_kose1 bexsero için gereksiz korku salıyorlar , bizde hiç bir şey olmadı . Bebeğinizin aşılara karşı genel durumu nasılsa o şekil atlatırsınız
tugcecet gonul_kose1 7. Ayında olduk bexsero ve nimenrix 38.3 dereceyi gördük huzursuzluk vs olmadı şişlik biraz oldu
minikmucizemaak demetsina Bizimde çarşamba günü ilk doz var 5.5 aylıkken. En hafif şekilde atlatırlar inşAllah 🥹
benimbebegim demetsina her doktor farklı program izliyor bizde 3-5-13 yaptırdık 3-5 de menenjit yaptırdık ama bir şey olmadı çok şükür
EbruBoluKaya demetsina kategori farklı var biri a biri b kategorisi koruyuculuk açısından ikisini birlikte önerdi doktorumuz
eloliii Biz 3-5 iki dozu tamamladık bacakta hafif şişlik dışında yan etki yaşamadık. Hatırlatma dozu 13.ayda
EbruBoluKaya demetsina 5.ayda evet rota 2.doz ve menenjit 2 aşıyı vurdurduk sadece o gece ateş yaptı rota non yan etkisini görmedik ilk dozda aynı şekilde geçmişti