giz__ seni anlıyorum canım sağlıklı olsunlar yeter dıyorsan bı taraftan cevredekıler zayıf bu çocuk daha küçük duruyor dıyıncede üzülüyorsun bende yaşadım hala yaşıyorum 6 aylık oğlum 7 kg. Doktor kg alsın diye günde 1 kere mama ver dedi aptamıl sma denedım mama ıcmıyo , bıberon asla almıyo anne sütünüde canı ıstedgı gbı ıcıyo bazen 5 dk bazen 15 dk 3 saatte 1 kere yarım saat besle dedı doktor malesef memede 15 dk durunca bile sukredıyorum 😊 bazen ne yapsanda olmuyo ondan takma sağlıklı olsun yeter 🌸♥️ kıyaslamada yapma sonra üzülen sen oluyorsun her bebiş kendine has büyüyor