Benimde kızım kilolu doğdu , emiyor keyfi yerinde çişli kakalı bezi de yeterli ama 2 aylıkken toplam 1200 gr falan aldı doktor az almış dedi ama herhangi bir mama önerisinde falan bulunmadı emzirme tavsiyesi verdi sadece. Kilolu doğan çocuklar sonrasında daha yavaş ilerliyor bazen . Sağlığı yerindeyse dert etmeyin bence. Bende çok üzüldüm strese girdim ama sütüm azaldı artık çokta takmıyorum kafama.bazı çocuklar böyle