bebegim_ nurrr126 Arkadaşlar gözünüzü seveyim ne balı ne reçeli 🤦♀️ her bebek emzik tutacak diye bir kaide yok ki, bi süre zorla vermeye çalışırsın tutarsa tutar tutmazsa tutmaz. Tutsun diye bala reçele bandırıp bebeğinize zarar vermeyin lütfen. Çok zorlandığınızı biliyorum, inanın çok iyi anlıyorum sizi. 4. ayda bebeklerde uyku gerilemesi de oluyor, 5-5.5 ay gibi yavaştan düzene girmeye başlıyor genelde her şey. Ben de çok zorlanıyorum, benim bebeğim de emzik tutmuyor, 7.ayında bıraktı. Emziği benim artık 🫠 1 yaşında şu an, bu sefer de 12.ay uyku gerilemesi başladı, atak haftasında ve diş çıkarıyor. Gündüzleri uyusun diye çok uğraşıyorum ama max 30 dk, geceleri de emerek uyuyor ve sık uyanıyor.. İstisnasız her uykudan ağlayarak uyanıyor. Ama hiç uyuyamadığım geceler geçti çok şükür, gece kaç kere uyanıyorum sayamıyorum artık, zorlayıcı ama bu günler de geçecek, biraz daha sabır 🌸