Bebeğim 4 ay 20 günlük doğduğundan beri zor bi bebekti tam düzeldi diyordum yine aynı emerek uyuyor ve meme ağzından çıkınca bağıra çağıra ağlıyor gece uykumuz yok gündüz de 15 dakika uyuyup uyanıyor ve ağlıyor kaldırıp kucağımda gezdiriyorum bişeyler yapıyorum asla susmuyor meme istiyor emzik biberon tutmuyor artık çok yoruldum gece hiç uyumuyorum ortalıkta zombi gibi geziyorum hiç bişeye halim yok hayattan bezmiş gibiyim bebeğimi çok seviyorum onun mutluluğu için her şeyi yaparım ama uyumayınca başımın ağrısından duramıyorum çok sinirli biri oluyorum🥺 nolur bana yol gösterin ne yapacağım ben ya çok zor durumdayım