sema2017 anlatın rahatlayın. İnanın yaşamayan bilemez. Böyle biseyi kimsede yaşamasın zaten. Ama bir yerden alıp bir yerden veriyor Rabbim. Belki ileride daha kötü şeyler olabileceği için melek oldu yavrularımız. Teselli etmek için söylemiyorum. Ama ne zaman dayanacak gücüm kalmasa Allah’a güven Sema dedim kendi kendime. Bitiksin herşey anlamsız geliyor aklından bir saniye olsun çıkmıyor. İşte o zamanda bu senin sınavın dedim hep kendime ama asla isyan etmedim. Çok şükür etmem de. Size muhtaç bir yavrunuz daha varmış ne mutlu size. Güç neşe kaynağınız o sizin. Ya o da olmasaydı birde öyle düşünün ☺️