gencmom_ sema2017 Allahım sabır versin size 🥹 Bizde bi kaç saat önce eniştemi kaybettik Çok zor durum Allahım cennetinde kavuştursun sizi
sema2017 nupel47 hayır gayet sağlamdı taa ki 5 buçuk ayına girdi kusma şikayetleriyle doktora götürdük ilk başta alerji tanısı konuldu daha sonra kusmaları devam edince başka doktora götürdük beyni röntgeni çekildi tümör olduğu ortaya çıktı birkaç gün sonra ameliyata alındı ama dayanmadı yavrum ameliyat sonrası birkaç saate melek oldu😞🥺
Sedsedsed Allah sabır versin 🙏cok kötü oldum okuyunca diğer postlarınızı cok yeni görmüştüm,diyecek birsey bulamıyorum cok üzüldüm cok..
nupel47 gencmom_ kesinlikle öyle hiç aklıma gelmedi eski postlarına bakmak çok zor kimse yaşamasın bu durumu inşallah
denizzalp sema2017 sizi çok iyi anlıyorum benim iki bebeğimde melek oldu. Rabbim sabırlar versin. Onlar şefaatçi olacaklar bize inş. Umudunuzu yitirmeyin vardır Rabbimin bir bildiği
sema2017 denizzalp elbette umudum var ama bebeğimi çoook özlüyorum eski neşem hayata bakış açım bitti sanki Allah’a inancımdan başımı önüme eğip sabretmekten başka birşey gelmiyor elimden nasıl söyleyeyim bilmiyorum şuan ki duygularımı anlatamıyorum tam anlamıyla o kadar değişik ki konuşmayı çok istiyorum anlatıp içimi dökmek ama nasıl anlatacağımı bilmiyorum
gencmom_ hbbplt yok canım ne düşüncesizlik insan boş bulanabiliyor bende bi kaç saat önce eniştemi kaybettim boş bulunup bi laf ettim olabilir normal şeyler 🌸
Ecekus_mom Rabbim sabrı cemil versin, cennette kavuştursun meleğinle seni 🥹 iyi ki ahiret var, iyi ki asıl kavuşma orası.. Çok zor, ne diyeceğimi bilemiyorum Rabbim bu imtihanı kolaylaştırsın 🥹🥹
nupel47 sema2017 sabır 😥 çok zor bır aci umarım daha iyi olursunuz dıyecek birşey yok insan ne dese boş acısı dinmıyor