gecekusu_ O sürecin içine bi’ de 4 kur Almanca kursu ilave etmiştim tam 2 yıl önce. Almanya’ya gitme kararı almıştım. Kendime sürekli dedim ki sakın gönlünü birine kaydırma, bak kızım Almanya kararı aldın. Evren işte tam tersi oldu Allah eşimi karşıma çıkardı o işi askıya aldım🤭 Ama ilerde beraber gitmeyi hedefledik. Aslında yoğun bi tempoydu benim için. Normalde de zaten hayatım hep koşturmayla geçti ama bu sefer kendim için koşturmak isteyip hedefler belirledim. İnan bana sınavlar hiçte zor değil. Meslek lisesi’nde sadece alan dersleri aldım ve 10 sene boyunca hiç kültür derslerine çalışmadım. Çünkü fırsatım olmadı. İş hayatım çok yoğun ve yorucuydu. Üniversite sınavına bile girmeden bir gün önce gece 1 e kadar çalıştım eve git duş al yemek derken 3 saatlik uykuyla sınava girdim. Sadece mantık yürüterek soruları doğru okuduğumdan emin olarak cevapladım. İkinci oturumda sınavda uyuyacaktım artık o derece 20 soru çözdüm ve çıktım dayanamadım. Hatta kazanamam falan diyordum da kazanmışım hayret 😃 Sınavı kazanmak, mezun olup diplomayı almak Allah’ım o kadar mükemmel bir duygu ki anlatamam. Beni en çok motive eden şey kendime olan inancım ve sürekli kendime bir şeyler katmaya çalışmak. Şunu çok iyi biliyorum ki kendine inanıp güvendikten sonra insanın başaramayacağı hiçbir şey yok 🌸