Bence yaparsınız yaşınız çok genç ☺️ benim halam 40 li yaşlarda lise bitirdi açıktan en son üni okucam diyordu napti bilmiyorum ama lise bitirmek bile o yaşta başarı 😌 siz hayli hayli yaparsınız , ben unideyken 45 li yaşlarda bı teyze vardı birlikte okuduk yurtta kalıyordu hatta çocuklarını bırakıp gelmiş okumak için 😀 insan yeterki istesinn🌷