Yulaf lapası yapardım , üzerine pekmez koyardım biraz avakado vs koyardım o aylarda
Kahvaltı için yumurta sarısı haşlayıp , içerisine az bir zeytinyağı avakado , ceviz vs karıştırır bulamaç yapardım 😂
Ara öğün olarak , ister ev yapımı ister normal cici bebe ezip , meyve püreleri eklerdim , pekmez dökerdim üstüne
Akşam yemeği olarakta henüz daha çok küçük olduğu için bence bir müddet çorbayla idare edin 🙏
Ben hem özel tarifler yapardım hem kendi yemeklerimizden de verirdim , yemek yeme konusunda hiç sıkıntı yaşamadık 🧿 Darısı sizin ve diğer bebelerin başına
Hergün yumurta yedirmeye çalışın ama yani ben öyle yapardım hala öyle yapıyorum 🫶🏻