Benim oğlum 29 aylık tam , bugün emzirmeyi sonlandırmaya başladım göğsüme sirke sürdüm acı vs içilmez diyip uzak durdu , çok düşkün bir çocuktu inanın gece gündüz sürekli meme içer , sabah uyanır göğsümde 1,2 saat bile takılırdı . Sabrettim bu zamanları bile özleyeceğim günler geliyordu duygusal baktım . Anne sütü çok kıymetli eğer sütünüz varsa o süt zaten bebeğiniz nasibi , 2 yaşa kadar en az 2 yaşa kadar dünya sağlık örgütü emzirin diyor. Ben 2.5 yaşta bile duygusal olarak hazır değildim . Öyle geceler oldu ki uykusuz kaldım , ama onun ihtiyacı var diye düşündüm hep . Birşey hastalık durumlarında soruyorlar anne sütü aldı mı diye , eğer kesinlikle ben hazırım çocuğum hazır diyorsanız siz bilirsniz. Henüz 1.5 yaşında bile değil. Maalesef çok fazla birbirine benzer durumlar yaşayıp pat bıraktıran olan , her anne her bebek özel . Fiziksel ve mental olarak güçlü kalmaya devam edin bi bakın sürece derim , bazı çocuklar meme bitimi evet iştah artışı oluyor ama bunun kesin garantisi de yok . İştah zmaanla gelir . Vereceğiniz kararda hakkınızda hayırlısı olsun diyorum :) siz de bebeğiniz de sağlıkla kalın :)