Merhaba sevgili anneler, 15 aylık bebeğim var. Gündüzleri çok aklına gelmiyor birkaç kez emiyor ama geceleri her saat başı emmek için uyanıyor ve bu durum 15 aydır böyle. Artık uykusuzluktan tükenmiş durumdayım. Bugün ilaçlı tomografi çektirdim ve 24 saat emzirmemem gerekiyormuş acaba tamamen bitirsem mi diye düşünmeden edemiyorum. Sizce bebeğim çok mu küçük emzirmeyi sonlandırmak için?