Serenity1 ne güzel yükselmiş maşallah, ben dün gece ateşlendim fena hasta oldum doktora gittim bugün covid dedi alttan da muayene etti çok minik kese var ama sağlıklı yada değil diyemem ölçülmüyor bile dedi cuma tekrar gel dedi hakkımızda hayırlısı olsun bakalım