Kızlar adetim yaklaşık 10 günden fazla gecikti ve yaptıgım testler bu şekilde çıkıyor. Geçenlerde de post açmıştım burda. Bugün kan verdim ama yarın çıkacak sonuç. Adetim çok fazla geçmesine rağmen çizgiler çok silik değil mi sizce de ? Bundan önceki gebeliğim kimyasal gebelikti. Tekrar öyle olacak diye çok korkuyorum. Kimseye de bişey diyemiyorum,kendimi hep bu forumda buluyorum 🙏 iyi ki varsınız hepiniz. Kaset testler silik evet ama erken gebelik testinde de silik çıktı inanın anlayamadım bişey. Böyle yaşayan var mı acaba. Testlerin resimlerini atıyorum şimdi tecrübeli annelerimden bilgi istiyorum ❤️[](https://) 