Papatyam1703 Efe34 gentle cleansıng gel yazıyor üst kısmındada gel lavant doux yazıyor üstten basmalı
Efe34 Askmeyvesininannesi tesekkur ederm.canim ben normal olani kullanayim dedim yenidogan olani degil insallah oda guzeldir
Efe34 Ygz [url=https://hizliresim.com/6DOjjv][img]https://i.hizliresim.com/6DOjjv.png[/img][/url] bunu mu kullaniyorsunuz
Ygz Efe34 https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiHj4u_he_mAhVIi7IKHWd2BxMYABAGGgJscg&ae=1&ohost=www.google.com.tr&cid=CAASEuRo5z8zEz175IyakrfqRHCjnA&sig=AOD64_3H4PuNEi-ZmIfp54dcc5Vfm_PNqA&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwj-yIW_he_mAhWIwsQBHdDrBnEQwg96BAgMEBo&adurl=https://www.trendyol.com/mustela/dermo-cleansing-sampuan---500-ml-sac-ve-vucut-p-597649%3FboutiqueId%3D316791%26gclid%3DEAIaIQobChMIh4-Lv4Xv5gIVSIuyCh1ndgcTEAQYASABEgLUHPD_BwE ben bunu kullanıyorum canım
ikizerkekannesi Efe34 evet çok memlunum bazı bebeklerde alerji olabiliyormuş diye ilk 100 ml aldım ama alerji gibi bir sıkıntı olmadı şimdi büyük boy olandan alıcam sizede tavsiye ederim
Happy_ Efe34 bende kullanıyorum bebeğime hiçte göz yakma falan yapmıyor zaten en doğal sampuanmis kullanmanı tavsiye ederim 👍👍
Poyrazkus Bizde doğduğundan beri şampuan nemlendirici ve yağını kullanıyoruz çok da memnunum😍 kokusu özellikle♥️ Konak olmuştu onun için de köpük şampuanı kullanmıştım o da hemen geçirmişti
20Elif26 Efe34 biz herşeyi mustela alıyoruz gayet memnunum kendim denedim goz yakıyor mu diye yakmadi ben mustela seviyorum 😀
S_E_KLM Efe34 muhteşem bir şampuan biz ilk unı baby aldık sonra dalin aldık en son eczaneye sordum bu şampuanlar bebeğimde ufak ufak kızarıklar yaptı diye bize mustelayı önerdi 3 aydır kullanıyorum çok memnunum gözdede yanma falan yapmadı hiç 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👩👧