ikizerkekannesi ayrıca Konak şampuanı almanıza gerek yok bence. Ben de normal cilt için olanı kullanıyordum basta Konak oldu bir dönem onu da temizledim aynı şampuana devam ettim. Banyodan bir kaç saat önce bebek yağı sürdüm tarakla yavaş yavaş bastırmadan geriye doğru taradım çıktı konaklar