Mkl selimalpinannesi hamilelikten beri kuru kahve yemeye alışmış birisi olarak taze çekim yada sarraf marka ikiside güzel, zaten kahvenin kokusundan anlaşılıyor acı olup olmadığı
selimalpinannesi Gzdturk canım bu taze çekilmiş kahveler de sanırım marka farkı oluyor iki farklı yerden aldım ikisi de tat vermedi bana o yüzden burada sordum Trendyol ya da Hepsiburada’da satışı olan başka bir Marka deneyeceğim artık
Gzdturk selimalpinannesi aa olabilir biz boşnak mahallesinde oturuyoruz boşnak kahvesi meshurdur. Hafif içimli oluyor ben o yüzden paket içemiyorum. Ama trendyoldan kahve dünyası orta içim almıstım o da güzeldi
Ebrarergun123 Bak bercekız servet fethiye insgtgram sayfası var hb alıyorum bn hem taze cekılıp yollanıyor kokuusu yapısı içimi süper ben hep alıyorum artık :)
mnkanne1 selimalpinannesi Migros’un kendi markasını alıyorum sadeye de yeni yeni alışıyorum ben ilk zamanlar çok acı geliyordu ama 2 bardak yapıyorsam kahvesini bir kaşık katıyorum o acılık kalmıyor
ssimay selimalpinannesi Ben de mehmet efendi içiyordum bana da acı gelmeye başladı Can Kardeşler kuruyemişin türk kahvesinden başka içemiyorum artık tavsiye ederim
mrvbcr0 selimalpinannesi Elvan markasını ilk defa aldım ve beğendim kahve dünyasını deneyebilirsiniz. Sarraf markası var birde bakkallar da satılıyor ama yaşadığınız şehir de varmıdır bilmem 😊
Themom_ selimalpinannesi Mehmet efendi ve selamlique okkalı 👌 Ben de sade ve yoğun kahveli içmeyi tercih ediyorum çokta seviyorum 🤤